Ma már tény, hogy a felhasználók nagy része keresőkön keresztül informálódik, vagy érdeklődik a világhálón.
Forrás: Webcomm - Internethatékonyság - online marketing
Szerző: Bogschütz Dániel
"Sajnos nem annyira köztudott, de evidens tény az is, hogy a legtöbb esetben nem cégnévre, hanem termékre vagy szolgáltatásra keresnek rá az emberek.
Szintén tudott dolog, hogy a keresők találati oldalai közül kevesen nézik meg a 3. oldalnál hátrébb lévő találatokat.
Ha valaki ezeket elfogadja, könnyen rájöhet, hogy a vállalkozásához hasonló tevékenységgel sokkal többen foglalkoznak annál, minthogy a véletlenre lehetne bízni cégük megtalálhatóságát. Egy keresőbarát weboldal felbecsülhetetlen érték, hiszen segítségével egy cég azokat a felhasználókat érheti el, akik érdeklődnek a tevékenysége iránt, ráadásul akkor, amikor fogékonyak az információkra. De mégis mire kell odafigyelni ahhoz, hogy egy oldal keresőbarát legyen?
Az átláthatóság kedvéért érdemes kettébontani a keresőkkel kapcsolatos marketing tevékenységet. Az egyik rész a SEO (Search Engine Optimalization) azaz Keresőoptimalizálás, aminek a segítségével egy keresőkre optimalizált weboldal alakítható ki. A másik a SEM (Search Engine Marketing), ami minden olyan reklámtevékenységet magában foglal, ami a keresőkkel kapcsolatos (például a PPC hirdetések). Ebből a cikkből kiderül, hogy a gyakorlatban mit kell tenni ahhoz, hogy a keresők jobb találati pozícióval díjazzák az elvégzett munkát." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.