A Bookline oldalán 2009 nyarán jelent meg az első két - a Bookline-tól markánsan eltérő - saját arculattal rendelkező webáruház (Ulpiusház Kiadó és TV2). Tegnap az áruházak száma háromra bővült, ezzel elindult az online Douglas Parfüméria - jelentette be a társaság.
Forrás: Portfolio.hu
"A Douglas Parfüméria a többi webshophoz hasonlóan saját arculattal és vásárlást támogató felületekkel (vásárlási toplisták, speciális kiemelt akciók és ajánlatok)rendelkezik majd. A Bookline és a Douglas átfogó és eredményes tárgyalásainak köszönhetően 2009. szeptember 8-tól egy új Bookline webshop indult útjára, amely a gyakorlatban egy internetes Douglas Parfümériát takar. A Douglas Parfüméria szigorú kereskedelmi politika szerint jelenik meg a magyar és nemzetközi piacon, így a Bookline Internetes Áruházba való integrálódása történelmi lépés a cég életében.
A Bookline több mint két éve nyitott a könyvön kívüli termékek irányába, jelentősen kiszélesítve ezzel a korábbi termékportfólióját. Jelenleg" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.