Foglalkoztunk korábban olyan ingyenes forrásokkal, ahol a hazai internetező közönséggel kapcsolatos információk érhetők el. Ezek a források általában a teljes közönséggel foglalkoznak, ezért is érdekes a Sanoma internetezonok.hu oldala, amely – nem meglepően – az internetező nőkkel foglalkozik.
Forrás: Rabbit - online media blog
Szerző: Ihász Ingrid
"Természetesen a nők célcsoportja is számos – pl. demográfiai és attitűd – változó mentén szegmentálható tovább, de ez már nem úszható meg fizetős kutatások nélkül.
A nemrég átdolgozott oldal egyrészt a Webaudit, másrészt a TGI adataira támaszkodik, s jó kiindulási alapot jelent az általános tájékozódáshoz.
A TGI adatok egyelőre némileg lógnak a levegőben, bízom benne, hogy azokhoz is készül majd olyan leírás és magyarázat, mint a Webaudit statisztikákhoz. Gyanús, hogy még nem került fel minden az oldalra, mert a feljebb linkelt blogbejegyzésben is vannak olyan adatok, amiket itt nem találtam meg (szubjektív anyagi jólét, vásárlási döntések meghozatala).
A grafikonokon túl hasznos lehet a Kreatívok menü is, ami a nevénél tágabb területtel foglalkozik: milyen témák, eszközök és kampányhossz optimális női célcsoport esetén." ... >>
Kapcsolódó cikk:
K&V: Hol találok infót…?
(Rabbit - online media blog)
- a hazai információs társadalom helyzetéről (lakossági és vállalati penetráció, szélessáv, mobil, e-közigazgatás, -gazdaság, -kultúra, -oktatás stb.)?
- a hazai internetező közönségről és honlapokról?
- mennyi blog van Magyarországon? Egyáltalán, milyen a web2.0-s eszközök elterjedtsége hazánkban?
- mennyit költenek a hazai hirdetők online reklámra?
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.