A Twitter és a közösségi oldalak térnyerésével népszerű vélemény azt állítani, hogy az RSS halott, s többé nem számít a webes információáradat hatékony becsatornázásának.
Forrás: HWSW
Szerző: Dojcsák Dániel
"Egyesek temetik, és azt mondják, többé nem számít a webes információáradat hatékony becsatornázásának. Mások dühösen védik és a kliensek buta mivoltával magyarázzák az egyébként használható technológia fókuszvesztését.
Számos "befolyásos" véleményformáló áradozott arról, hogy nem használja már az RSS-olvasóját, lecserélte azt Twitterre. Sőt, még céges szinten is eszi egymást a két generáció, hiszen a Twitter elcsábította a Feedburner (az egyik elterjedt RSS-kliens) vezérigazgatóját, amivel még egy lépcsővel lejjebb taszította a pár éve még hősként tisztelt technológia. Egyre többen vannak, akik viszont védik a mundér becsületét, így például Steven Walling, a ReadWrite Enterprise újságírója, akit feldühít, hogy pályatársai közül sokan lelkesen temetnek valamit, úgy, hogy valójában még definiálni sem képesek azt.
Több cégvezető nyer az RSS-sel, mint Twitterrel
A McKinsey Global Survey Web 2.0-ás jelentéséből, ami a tegnap jelent meg, kiderül, hogy a megkérdezett 1700 felsővezető 42 százaléka mérhető előnyökhöz jut az RSS segítségével, míg a mikroblogok csupán a válaszadók 24 százaléka szerint hoznak valós hasznot. Arról nem is beszélve, hogy" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.