Ahogyan fejlődik az elektronikus kereskedelem a felhasználók is egyre jobban elvárják azt, hogy a webshop kezelése lehetőleg minél egyszerűbb legyen és minél könnyebben lehessen megtalálni benne a termékeket.
Forrás: E-commerce - Kereskedj JÓL a weben! - Webáruház készítés, Webáruház fejlesztés, Webáruház marketing
Szerző: Horváth Ernő
"A klasszikus webshopban a termékek ún. termék kategóriákban vannak elhelyezve és egy előre megszabott úton lehet eljutni az adott termékhez. Pl. Laptop -» Intel -» 13" colos kijelző.
A legtöbb webáruházra még mindig ez a fajta termékkategóri struktúra a jellemző. Egy előre meghatározott kategóriában benne vannak a termékek és az alapján lehet böngészni, vagy a keresés mező használatával próbáljuk meg találni a termékeket, általában ilyenkor kevesebb sikerrel tudjuk megtalálni az adott terméket, mert csak a leírásban vagy a névben tudunk pontosan keresni.
A célcsoport szerinti szűkítéses kereséssel nem kell a felhasználót korlátoznunk, nem kell neki megmondani, hogy milyen úton találja meg a terméket, mert lehet, hogy ő teljesen más logikával szeretne keresni. A célcsoport szerinti szűkítés lényege, hogy" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.