Az előző bejegyzésben már volt szó a keresőoptimalizálásról (Search Engine Optimization - SEO; a szerk.), mint hatékony eszközről, általa sok látogató irányítható a webáruházunkba, akik az adott termékeket keresik. Keresőoptimalizálásról még bőven szót fogunk ejteni, azonban most érdemes megismerkedni a Keresőmarketinggel (Search Engine Marketing - SEM; a szerk).
Forrás: E-commerce - Kereskedj JÓL a weben! - Webáruház készítés, Webáruház fejlesztés, Webáruház marketing
Szerző: Horváth Ernő
"Amikor egy felhasználó rákeres egy adott termék nevére, vagy szolgáltatásra, akkor általában csak a keresők első három lapját nézi meg. Így ha cégünk webáruháza nincsen az első 30 találat között, akkor nem fognak megtalálni minket azok az emberek, akiket amúgy a célpiacunknak tekintünk.
Ilyenkor alkalmazhatjuk a Keresőmarketinget! A Keresőmarketing a keresőkben történő fizetett hivatkozások elhelyezése a webáruházunkra. Vizsgáljuk meg, hogy milyen előnyökkel jár számunkra a keresőmarketing akár a keresőoptimalizáláshoz vagy akár a többi online marketing lehetsőéghez képest." ... >>
Bővebb információ a keresőoptimalizálásról, vagyis a Search Engine Optimization - SEO-ról, a Wikipédia alapján.
Bővebb információ a keresőmarketingről, vagyis a Search Engine Marketing - SEO-ról, a Wikipédia alapján.
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.