A netezők egyre nagyobb hányada intézi banki ügyleteit vagy vásárlásáit online, valamint jelentős a neten "tévéző" és "rádiózó" felhasználók aránya is. Míg blogokat 52 százalékuk olvas, meglepően alacsony 9 százalékos kisebbség veszi rá magát arra, hogy blogoljon - derül ki az NRC friss jelentéséből.
Forrás: hvg.hu (A régebbi HVG számok tartalma csak belépett felhasználóink számára érhető el!)
"A jelentés külön kitér a 14-69 éves korosztály hagyományos tevékenységei (böngészés, emailezés, információszerzés) melletti egyéb lehetőségekre is. A legalább hetente netezők kétharmada használta már a hálót álláskeresésre, pénzügyeit pedig a felhasználók egyharmada intézi online. 2009 első felében a legalább hetente internetezők 65 százaléka próbálta ki:" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.