Egy friss felmérés rávilágít arra, hogy a közösségi oldalak felhasználóinak a keresési szokásai különböznek a hagyományos webkeresőknél tapasztaltaknál. Egyes hipotézisek már tévesnek bizonyulnak az új adatok tükrében.
Forrás: Honliner - online szakmai portál
Szerző: Genda Csongor
"A webes környezet kiterjedtségéből fakadóan egyre nagyobb területet kell megcélozniuk az online marketingeseknek, újabban óriási profitgeneráló hirdetési csatornaként tekinthetünk a social network néven elhíresült webhelyekre, ahol milliószámra gyűlnek össze a fiatal és iősebb generáció tagjai, hogy ismerkedjenek, barátokat keressenek, tartalmakat osszanak meg stb. A reklámozók már kezdik felfedezni a webkettő erejét, az itt fellelhető célközönség online szokásairól azonban még nem lehet olyan sokat tudni, ugyanis egy viszonylag új szektorról van szó. De a legfontosabb, hogy a Google-ra érvényes szabályokat nem lehet teljes egészében ráhúzni a webkettes közegre, hiszen a keresések között komoly eltéréseket tapasztaltak a OneUpWeb munkatársai. Míg a hagyományos webkeresők esetében szinte aranyszabály, hogy" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.