Másképpen keres a webkettes felhasználó
2009. szeptember 02. írta: vecseilaszlo

Másképpen keres a webkettes felhasználó

Egy friss felmérés rávilágít arra, hogy a közösségi oldalak felhasználóinak a keresési szokásai különböznek a hagyományos webkeresőknél tapasztaltaknál. Egyes hipotézisek már tévesnek bizonyulnak az új adatok tükrében.

Forrás: Honliner - online szakmai portál
Szerző: Genda Csongor


"A webes környezet kiterjedtségéből fakadóan egyre nagyobb területet kell megcélozniuk az online marketingeseknek, újabban óriási profitgeneráló hirdetési csatornaként tekinthetünk a social network néven elhíresült webhelyekre, ahol milliószámra gyűlnek össze a fiatal és iősebb generáció tagjai, hogy ismerkedjenek, barátokat keressenek, tartalmakat osszanak meg stb. A reklámozók már kezdik felfedezni a webkettő erejét, az itt fellelhető célközönség online szokásairól azonban még nem lehet olyan sokat tudni, ugyanis egy viszonylag új szektorról van szó. De a legfontosabb, hogy a Google-ra érvényes szabályokat nem lehet teljes egészében ráhúzni a webkettes közegre, hiszen a keresések között komoly eltéréseket tapasztaltak a OneUpWeb munkatársai. Míg a hagyományos webkeresők esetében szinte aranyszabály, hogy" ... >>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr241354791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása