Értékesítés ajánló rendszerekkel
2009. szeptember 01. írta: vecseilaszlo

Értékesítés ajánló rendszerekkel

Számtalan webshopban, web 2.0-ás alkalmazásban találkozhatunk azzal, hogy a rendszer valamit megvásárlásra, megnézésre, használatra ajánl nekünk. Az ajánlás kiváló eszköz arra, hogy újabb és újabb a rendszerünkben fellelhető "elemekkel" ismertesse meg felhasználóinkat.

Forrás: Ergománia - Használható honlapot mindenkinek!
Szerző: Rung András webergonómiai tanácsadó


"Én most csak a vásárlással kapcsolatos ajánlásokkal fogok foglalkozni, mert viszonylag gyakoribb feladat, hogy egy webshopot fejlesztünk, mint hogy egy facebook vagy egy last.fm jellegű szolgáltatás kialakításába vágjuk a fejszénket.
 
Sikerünkhöz több dolog is kell. Sokan tisztában vannak azzal, hogy először is kell egy nagyon jó algoritmus, amely nekünk tetsző dolgokat ajánl. Ilyenre kiváló példa az amazon.com termékalapú ajánlórendszere. Ezen túl még nagyon sok felhasználói adatra van szükségünk, azaz csak akkor tudunk jól ajánlani, ha sok felhasználó direkt (pl. értékelések) vagy indirekt (vásárlás, elemre való kattintás) visszajelzést küld nekünk arról, hogy melyik termékeket szeretik igazán.
 
A siker harmadik pillérével eddig viszonylag kevesen foglalkoztak. Hiába ajánl sok felhasználó alapján ügyesen a rendszerünk, ha ezt" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr421351539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása