Targetálási opciók
2009. augusztus 29. írta: vecseilaszlo

Targetálási opciók

Targetálási opciók


Forrás: Rabbit - online média blog

"Éppen szörföltem a globális interweben, amikor a Dynamic Logic oldalán belefutottam egy az online hirdetések célzásával kapcsolatos dokumentumba (pdf), amely rövid, de informatív és tanulságos összefoglalót ad a különböző targetálási opciókról.

Az online hirdetés sokat hangoztatott előnye a pontos célozhatóság, ugyanakkor a hirdetők a célcsoportjuk szélesebb elérése érdekében gyakran lemondanak erről, s nagy látogatottságú felületeket, pl. portál nyitó oldalakat választanak. (Ilyenkor legtöbb esetben a nagyobb meddőszórás ellenére is alacsonyabb fajlagos költségekkel lehet számolni.) A targetálásnál az jelenti a kihívást, hogy megtaláljuk azt a megoldást, amely úgy használja ki a rendelkezésre álló lehetőségeket, hogy költséghatékony is marad: azaz a lehető legjobb eredményt éri el a legkisebb veszteség mellett. (A targetálási felárakkal együtt a hirdetés költséghatékonyabban teljesít, mint kevesebb – és olcsóbb – targetálási opcióval.)

A dokumentum az alábbi targetálási típusokat sorolja fel:" ... >>

 

Kapcsolódó dokumentum:

Forrás: Dynamic Logic

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr711345921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása