Targetálási opciók
Forrás: Rabbit - online média blog
"Éppen szörföltem a globális interweben, amikor a Dynamic Logic oldalán belefutottam egy az online hirdetések célzásával kapcsolatos dokumentumba (pdf), amely rövid, de informatív és tanulságos összefoglalót ad a különböző targetálási opciókról.
Az online hirdetés sokat hangoztatott előnye a pontos célozhatóság, ugyanakkor a hirdetők a célcsoportjuk szélesebb elérése érdekében gyakran lemondanak erről, s nagy látogatottságú felületeket, pl. portál nyitó oldalakat választanak. (Ilyenkor legtöbb esetben a nagyobb meddőszórás ellenére is alacsonyabb fajlagos költségekkel lehet számolni.) A targetálásnál az jelenti a kihívást, hogy megtaláljuk azt a megoldást, amely úgy használja ki a rendelkezésre álló lehetőségeket, hogy költséghatékony is marad: azaz a lehető legjobb eredményt éri el a legkisebb veszteség mellett. (A targetálási felárakkal együtt a hirdetés költséghatékonyabban teljesít, mint kevesebb – és olcsóbb – targetálási opcióval.)
A dokumentum az alábbi targetálási típusokat sorolja fel:" ... >>
Forrás: Dynamic Logic
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.