Képekkel tegyük sikeressé az e-mail kampányt
2009. augusztus 29. írta: vecseilaszlo

Képekkel tegyük sikeressé az e-mail kampányt

Az online marketing egyik elengedhetetlen eleme az e-mail kapmány, ám felmerül a kérdés, hogy milyen praktikákkal lehet még sikeresebbé tenni egy elektronikus levélkapmányt? A titok a jól megszerkesztett grafikákban és képekben rejlik- állítják a szakemberek.

Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor


"Korábbi cikkeinkben már érintettük a hírlevelekkel kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat, tárgyaltuk a kiküldés időpontját, a téma mező jelentőségét, és megemlítettük a téma-szöveg relevancia kiemelt szerepét is. A Newsmarketing nevű e-mail marketing specialista azonban most egy új elemet is hozzáadott a recepthez. Természetesen a cég munkatársai szerint is döntő fontosságú az időpont meghatározása, ők a vasárnap délután 15.30-kor a postaládába érkező levelek meglepően magas megnyitási arányáról számoltak be, hiszen a cég statisztikai adatai szerint az ekkor kézbesített üzenetek legnagyobb hányadát elolvasták az internetezők.

A szakemberek mindenkit óvnak" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr851342470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása