A megrendelésekhez látogatók szükségesek a webáruházban, de honnan és hogyan lehet látogatókat irányítani a webáruházba, és hogyan lesznek a látogatókból tényleges vásárlók.
Forrás: E-commerce - Kereskedj JÓL a weben! - Webáruház készítés, Webáruház fejlesztés, Webáruház marketing
Szerző: Horváth Ernő
"Az első és legfontosabb momentum az, hogy a webáruház készítésével egyidőben már gondoljunk arra, hogy hogyan fogjuk "reklámozni" a webáruházunkat a weben.
Célszerű a reklámokra is előre elkülöníteni költségkeretet! Tapasztaltunk szerint csak a webáruházat nyitó cégek 30%-a gondolkozik előre, vagyis nem csak a webáruház fejlesztésére, hanem a nyitást követő marketingre is előre elkülönített költségkerettel rendelkezik. Azt, hogy mennyit kell ténylegesen elkülöníteni erre nagyon változó, és függ attól, hogy milyen gyorsan szeretnénk, hogy megtérüljön a webáruház fejlesztésének költsége. Általában alkalmazható szabály, hogy legalább a webáruházra szánt költség árát célszerű reklámra fordítani az első 2-3 hónapban, ezzel "garantálható", hogy a fejlesztés költsége hamar megtérüljenek. FONTOS!" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.