Környezeti relevancia vs. Behavioral
2009. augusztus 27. írta: vecseilaszlo

Környezeti relevancia vs. Behavioral

Osztrák kutatók összehasonlítottak két népszerű online marketing technikát, és arra az eredményre jutottak, hogy ugyanolyan jó eredményeket lehet elérni a Behavioral Targeting-el, mint a környezeti relevancián alapuló reklámozással.

Forrás: Honliner - online szakmai portál
Szerző: Genda Csongor


"Jelenleg óriási népszerűségnek örvend a Behavioral az online hirdetők körében, ugyanis a célközönség elemzése, és a felhasználói szokások alapján történő reklámozás minden esetben meghozza a remélt sikert, ugyanakkor a környezeti relevancia is egyre nagyobb teret hódít, hiszen az azonos tartalommal feltöltött webhelyeken nagyobb az esély arra, hogy a szörfölők rákattintanak a bannerekre. A két reklámszórási megoldás ugyan hasonlít, előbbi azonban" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr241340083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása