Osztrák kutatók összehasonlítottak két népszerű online marketing technikát, és arra az eredményre jutottak, hogy ugyanolyan jó eredményeket lehet elérni a Behavioral Targeting-el, mint a környezeti relevancián alapuló reklámozással.
Forrás: Honliner - online szakmai portál
Szerző: Genda Csongor
"Jelenleg óriási népszerűségnek örvend a Behavioral az online hirdetők körében, ugyanis a célközönség elemzése, és a felhasználói szokások alapján történő reklámozás minden esetben meghozza a remélt sikert, ugyanakkor a környezeti relevancia is egyre nagyobb teret hódít, hiszen az azonos tartalommal feltöltött webhelyeken nagyobb az esély arra, hogy a szörfölők rákattintanak a bannerekre. A két reklámszórási megoldás ugyan hasonlít, előbbi azonban" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.