Egy friss felmérésből kiderül, hogy a férfiak többsége elfogadja az online reklámokat, ezek közül csupán néhányat tartanak idegesítőnek. Ám egyéb érdekességekre is fényt derített még a tanulmány.
Forrás: Honliner - online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor
"A Fantastic Zero nevű piackutató cég átfogó felmérést végzett a fiatal korosztályhoz tartozó férfiak online hirdetésekhez való viszonyulásáról, és arra az eredményre jutottak, hogy a megkérdezetteknek szinte a kétharmada nem tartja zavarónak a webes reklámokat abban az esetben, ha azok érdekesek. Az egyik legfontosabb szempont, amit az internetezők figyelembe vesznek, az az információ, tehát a bannernek informatívnak kell lennie, ám szinte ugyanilyen nagy súllyal esnek latba a képek is, a válaszadók 55%-a szeretne látni egy hiteles termékfotót. Szintén sokan (40%) szeretnék tudni azt is, hogy" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.