A több éves online marketing tapasztalatom alatt sajnos nagyon sok webáruházat láttam tönkremenni, vagy csak éppen döcögni. Szeretném pontosan ezért megosztani ezeket a tapasztalatokat mindenkivel. Mik a legtipikusabb hibák és hogyan lehet kikerülni őket? Vagy ha nem is lehet kikerülni, akkor melyek azok az esetek, amikor nem érdemes belekezdeni webáruházas értékesítésbe. Lehet, hogy most magam ellen beszélek, de egy webáruház készítő cég felelőssége is, hogy tájékoztassa erről leendő partnerét.
Forrás: E-commerce - Kereskedj JÓL a weben! - Webáruház készítés, Webáruház fejlesztés, Webáruház marketing
Szerző: Horváth Ernő
"1.) Elégtelen érdeklődés a termékek iránt. A választott termékkör annyira speciális, hogy nagyon kicsi az érdeklődés utána, nagyon speciális piacot céloz meg és 1-10 eladás/hó nem hoz kellő profitot. Vannak olyan értékű termékek, ahol havi 1-5 eladásával is nagyon hasznot lehet húzni, ezek tipikusan a több milliós-tíz milliós termékek, de ha nem túl drága a termék és kevés a rákeresés országosan, akkor nem biztos, hogy sikeres lesz az üzlet.
2.) Elégtelen háttértámogatás, support, vevőtájékoztatás. Lehet, hogy elcsépeltnek tűnik, de"... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.