Az internet „nem ingyenes, és nem is lesz az”
2009. augusztus 26. írta: vecseilaszlo

Az internet „nem ingyenes, és nem is lesz az”

Az offline piac erodálódása miatt termelődött veszteségeket a médiacégek az interneten kívánják pótolni – többek között az előfizetési díjakkal.

Forrás: ITcafé
Szerző: Dajkó Pál


"Újabb nagy hatalmú médiamágnás csatlakozott ahhoz a csoporthoz, melynek szilárd meggyőződése, hogy véget kell vetni az ingyenes internetes tartalomszolgáltatásnak az online sajtóban, s általánosan be kell vezetni azokat az üzleti modelleket, melyek keretében a felhasználók fizetnek a tartalmakért.

A hét végén Barry Diller, az IAC/InterActiveCorp elnök-vezérigazgatója (Fox Broadcasting Company, USA Broadcasting, Ask.com, Match.com) fejtette ki nyilatkozatában, hogy „mítosz” az internetet az ingyenes kommunikáció terepének tekinteni: „Nem ingyenes, és nem is lesz az” – mondta az online utazási ügynökségekben is érdekelt Diller a kaliforniai Pasadenában tartott Fortune Brainstorm konferencián.

A konferencián egy jelentős csoport" .. >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr761338946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása