Az offline piac erodálódása miatt termelődött veszteségeket a médiacégek az interneten kívánják pótolni – többek között az előfizetési díjakkal.
Forrás: ITcafé
Szerző: Dajkó Pál
"Újabb nagy hatalmú médiamágnás csatlakozott ahhoz a csoporthoz, melynek szilárd meggyőződése, hogy véget kell vetni az ingyenes internetes tartalomszolgáltatásnak az online sajtóban, s általánosan be kell vezetni azokat az üzleti modelleket, melyek keretében a felhasználók fizetnek a tartalmakért.
A hét végén Barry Diller, az IAC/InterActiveCorp elnök-vezérigazgatója (Fox Broadcasting Company, USA Broadcasting, Ask.com, Match.com) fejtette ki nyilatkozatában, hogy „mítosz” az internetet az ingyenes kommunikáció terepének tekinteni: „Nem ingyenes, és nem is lesz az” – mondta az online utazási ügynökségekben is érdekelt Diller a kaliforniai Pasadenában tartott Fortune Brainstorm konferencián.
A konferencián egy jelentős csoport" .. >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.