Szigorúbban szabályoznák a luxuscikkek internetes kereskedelmét
2009. augusztus 19. írta: vecseilaszlo

Szigorúbban szabályoznák a luxuscikkek internetes kereskedelmét

Az LVMH (a Moet-Hennessy-Louis Vuitton) cégcsoport és a Chanel az Európai Parlamenthez fordul amiatt, hogy az elit termékek ellenőrizetlenül kerülnek a különféle internetes boltokba. Szerintük módosítani kell azokat a törvényeket, amelyek ezt lehetővé teszik. A változtatások pártfogói az Amazon és az eBay aukciós portálokat külön említik, mint lehetséges veszélyforrásokat.

Forrás: DELUXE

"Szabályozná a luxustermékek internetes árusítását az LVMH (a Moet-Hennessy-Louis Vuitton cégcsoport) és a Chanel, ezért a két vállalat az Európai Parlament illetékes bizottságához fordult segítségért. A két cég szeretné, ha a törvényhozók módosítanák a jelenleg életben lévő jogszabályokat, hogy kevesebb kozmetikum, parfüm és kiegészítő találjon gazdára a virtuális üzletekben. Az ötletgazdák biztosak abban, hogy ez az intézkedés segítene a luxusszegmensen. 

Az elit vállalkozás vezetői szerint a fényűző kiegészítők korlátlan és ellenőrizhetetlen eladása az Amazon és az eBay aukciós portálokon keresztül alááshatja a luxustermékek piacát. Éppen ezért úgy gondolják, hogy" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr761307595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása