Az LVMH (a Moet-Hennessy-Louis Vuitton) cégcsoport és a Chanel az Európai Parlamenthez fordul amiatt, hogy az elit termékek ellenőrizetlenül kerülnek a különféle internetes boltokba. Szerintük módosítani kell azokat a törvényeket, amelyek ezt lehetővé teszik. A változtatások pártfogói az Amazon és az eBay aukciós portálokat külön említik, mint lehetséges veszélyforrásokat.
Forrás: DELUXE
"Szabályozná a luxustermékek internetes árusítását az LVMH (a Moet-Hennessy-Louis Vuitton cégcsoport) és a Chanel, ezért a két vállalat az Európai Parlament illetékes bizottságához fordult segítségért. A két cég szeretné, ha a törvényhozók módosítanák a jelenleg életben lévő jogszabályokat, hogy kevesebb kozmetikum, parfüm és kiegészítő találjon gazdára a virtuális üzletekben. Az ötletgazdák biztosak abban, hogy ez az intézkedés segítene a luxusszegmensen.
Az elit vállalkozás vezetői szerint a fényűző kiegészítők korlátlan és ellenőrizhetetlen eladása az Amazon és az eBay aukciós portálokon keresztül alááshatja a luxustermékek piacát. Éppen ezért úgy gondolják, hogy" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.