Ugye az amerikai szakblogokon ez mostanában a forró téma. Elsősorban azért, mert a Microsoft új keresője, a Bing a vártnál sokkal megkapóbb lett. Másrészt meg ugye itt van nekünk ez a Yahoo-Microsoft deal, ami azt vetíti előre, hogy a keresőpiacon tovább fog erősödni a Microsoft, nyilvánvalóan a Google kárára.
Forrás: Webisztán - webcserkészet 2.0
Szerző: hírbehozó
"A Bing nem hozott semmi újat. Sőt, egyesek szerint nincs is másról van szó, mint a találatok (Google-hoz képest) eltérő kategorizálásáról. Amit meg nem a Microsoft talált fel, hanem a Kayaktól vagy a Hakiától "tanult el".
Lévén sem a Yahoo, sem a Microsoft keresője nem rendelkezik értékelhető piaci részesedéssel Magyarországon, egyelőre a hazai SEO-sok sem foglalkoznak mélységében a Bingben rejlő lehetőségekkel.
Egyelőre mindenki megelégedik azzal, hogy" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.