Többnyire az interneten kezdik a vásárlás előtti nézelődést a magyarok, főleg, ha műszaki cikkekről vagy utazásról van szó.
Forrás: itBusiness
Szerző: Kelenhegyi Péter
"Elsősorban az internetet hívják segítségül a magyar vásárlók, hogy kinézzék a kedvükre való digitális fényképezőgépet, számítógépet, ruhát, háztartási készüléket – derül ki a TNS Infratest jelentéséből. A felmérés ezer internetező és 6.830 vásárlás alapján készült, a Google megbízásából.
A megkérdezettek 88 százaléka használ internetes keresőket, mielőtt egy terméket megvásárolna, de akár innen, akár önállóan már csak 54 százaléknyian nézik meg a gyártó hivatalos weboldalát, 49 százalék pedig a forgalmazókét. Kicsit kevesebb mint a felhasználók fele ár-összehasonlító oldalakon is utánanéz a keresett termékeknek, s 44 százalékuk az online aukciós portálokat sem hagyja ki. A válaszadók mindössze 3 százaléka nem él egyik online lehetőséggel sem.
Az online tájékozódás a fent felsorolt négy termékkategória közül háromban vezető szerepet tölt be, hiszen" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.