Most jelent meg a Universal McCann Social Media Tracker kutatásának negyedik hulláma, ahol a felhasználók internethasználati szokásaiban tártak fel néhány jelentős változást, összevetve az előző kutatási hullámok adataival.
Forrás: Terepnapló - Médiapiaci - és web bazár
"A tanulmány alapján, a közösségi médián belül, úgy tűnik, hogy elsősorban a közösségi oldalak válnak a domináns platformmá a tartalmak létrehozása, és megosztása tekintetében.
A kutatásban 22 729 aktív (aki legalább minden másnap internetezik), 16-54 év közötti internet felhasználót kérdeztek meg, 38 országból, a 2008. novembertől 2009. márciusig terjedő időszakban.
- A tanulmány egyik fő megállapítása, hogy a közösségi média használat összességben" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.