A Bookline.hu Nyrt. Magyaroszág legnagyobb online áruháza új termékajánló szolgáltatást indít vásárlói számára. A csúcstechnológiás megoldásokat alkalmazó szolgáltatás révén a vásárlók könnyebben találhatják meg a számukra érdekes árucikkeket, mely élménnyé változtatja az áruház bõvülõ kínálatában való böngészést.
Forrás: btl.hu - below the line magazin
"A fejlesztésben a Bookline technológiai partnere a Scarab Research. A termékajánlások elsõdleges célja, hogy az áruház termékkínálatát böngészõ vásárlót elvezessék azokhoz a termékekhez, árucikkekhez, amelyek leginkább megfelelnek a pillanatnyi érdeklõdésének. Egy releváns termékajánlás alapvetõen meghatározza, hogy az adott vásárló mennyire gyorsan és könnyen találja meg azokat a termékeket, amelyek igazán érdeklik, illetve amikre valóban szüksége van. A jelenleg elérhetõ termékajánlások konkrét formája a termékoldalakon megjelenõ "Mit vettek még, akik ezt vették?" szekció tartalma.
A modern termékajánló rendszerek mûködése az online áruház oldalain rögzített látogatási adatok elemzésén alapszik, mely során fejlett mesterséges intelligencia modellek alkalmazásával igyekeznek feltérképezni a vásárlói szokások, viselkedési minták és termékválasztások kapcsolatrendszerét. Ez alapján a rendszer olyan termékajánlásokat képes felkínálni, amelyek szélesebb körben értelmezett, komplexebb összefüggések mentén kapcsolódnak az éppen böngészett oldalhoz, termékhez.
A termékajánló rendszerek jellegébõl fakadóan az új szolgáltatás csupán" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.