Fejlődnek a hazai online boltok, de nem eléggé. A nem vonzó kinézet mellett sokszor a biztonsággal is probléma lehet.
Forrás: PCWORLD.üzlet
Szerző: Turcsán Tamás
"Hatalmas lemaradásban vannak a hazai online boltok, nemzetközi társaik nem csak szebbek, jobbak, de legtöbbször olcsóbbak is. Mondhatjuk, hogy Amerikában könnyű online shopot nyitni, hiszen a vásárlói szokások szinte egyértelművé teszik az ilyen szolgáltatások sikerét.
A hazai igénytelenség dömpinget azonban mégsem indokolja a kisebb forgalom. A hiba valahol a fejlesztés táján gyökerezik. Sokan azt gondolják, hogy az interneten boltot nyitni olcsó és jó üzlet. Én inkább úgy fogalmaznék, hogy a jó üzlethez mindenképpen megfelelő mennyiségű pénzre is szükség van, mivel ennek híján a bolt is szedett-vedett lesz.
Hibák és zsákutcák
A hazai oldalak egy része úgy gondolja, hogy elég feltölteni egy halom terméket, aztán majd özönlenek a vevők. Mindenkit ki kell ábrándítsak, a vevők többsége az interneten még mindig inkább információt keres, mint terméket. Ez persze nem zárja ki, hogy oldalainkon vásároljanak is az érdeklődők, ehhez azonban információ kell a termékről. Sok információ!
A webáruház folyamatos frissítést és állandó odafigyelést igényel, különben a vevők átmennek a konkurenciához. A termékpaletta kiválasztásakor" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.