A címben megfogalmazott alapelv az internetes marketing legfontosabb szabálya, sokan azonban még mindig nincsenek tisztában ennek jelentőségével, és elhanyagolják a rendszeres analizálást.
Forrás: Honliner - minden ami online marketing
"Az OgilvyBrains nevű stratégiai tanácsadó cég munkatársai 500 nagyforgalmú vállalkozás e-marketing technikáit, valamint azok fogyasztók igényeihez való idomulását vizsgálta, és meglepő eredményekre jutott. A felmérésben részt vevők között vannak ismert bankok, illetve olyan cégek, melyek mindegyike meghatározó szereppel bír a piacon, és mégis ezek fele nem tartja fontosnak a webcontrollingot. A szakemberek meglepetéssel fogadták, hogy a marketingesek ilyen nagy mértékben semmibe veszik a web erejét, az internetezők megfigyelését, hiszen pontosan most, a válság viharának vad csapásai közepette kellene nagy hangsúlyt fektetniük a részetes online elemzésekre." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.