Mérni, mérni, és mérni...
2009. május 08. írta: vecseilaszlo

Mérni, mérni, és mérni...

A címben megfogalmazott alapelv az internetes marketing legfontosabb szabálya, sokan azonban még mindig nincsenek tisztában ennek jelentőségével, és elhanyagolják a rendszeres analizálást.

Forrás: Honliner - minden ami online marketing

"Az OgilvyBrains nevű stratégiai tanácsadó cég munkatársai 500 nagyforgalmú vállalkozás e-marketing technikáit, valamint azok fogyasztók igényeihez való idomulását vizsgálta, és meglepő eredményekre jutott. A felmérésben részt vevők között vannak ismert bankok, illetve olyan cégek, melyek mindegyike meghatározó szereppel bír a piacon, és mégis ezek fele nem tartja fontosnak a webcontrollingot. A szakemberek meglepetéssel fogadták, hogy a marketingesek ilyen nagy mértékben semmibe veszik a web erejét, az internetezők megfigyelését, hiszen pontosan most, a válság viharának vad csapásai közepette kellene nagy hangsúlyt fektetniük a részetes online elemzésekre." ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr421100426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása