Luxusholmit már nemcsak az átverésgyanús netes aukciókon, hanem online márkaboltokban is lehet vásárolni, de Magyarországra még kevés világcég szállít közvetlenül.
Forrás: hvg.hu
Szerző: Vajna Tamás
""Bár az elmúlt évtizedben az internet az olcsó vagy legalábbis a tradicionális kereskedelmi csatornáknál olcsóbban beszerezhető árukínálatáról vált ismertté, a luxusmárkák marketingesei jó lóra tettek, amikor világhálós butikokat is nyitottak" - szögezi le Stefan Broda német közgazdász az e-kereskedelemről írt tanulmányában. Szerinte a felső kategóriás divatcégek az internet naprakészségét lovagolják meg: "a Gucci, a Prada vagy a Hermes vásárlóközönsége nem elsősorban spórolni szeretne, habár az akciós vagy a kifutó termékeket a világért sem hagynák ki. Nekik azonban az a legfontosabb, hogy azonnal szemügyre vehessék a legújabb kollekciókat és a limitált szériákat."
"A hamisítványokat is kínáló netes bolhapiacok ellen a legjobb védekezés a támadás" - szögezte le a HVG kérdéseire küldött válaszlevelében az internetpiacra szinte elsőként beszálló eLuxury sajtóirodája. A világhálós luxuskereskedelem egyik úttörője, a 2000 júniusában az LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton által 50 millió dolláros alaptőkével alapított e-kereskedelmi cég nemrégiben csatát is nyert a luxusnak álcázott gagyi kópiák elleni harcban" ... >>
(a cikket csak regisztrált és belépett felhasználók olvashatják)
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.