A szélessávú internet elterjedése növeli az e-kereskedelmet • Az internet egyre inkább teljesítményalapúvá válik • Az online videó stratégia úgy tűnik, nem működik • A közösségi hálózatoknak új pénzügyi modellre van szükségük
Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
Szerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó
"In particular, we see growing broadband penetration as a catalyst for more robust commercial Internet activity. As such, we believe the continuing increase in broadband uptake, as well as increases in connection speeds, provide a tailwind for growth at Internet companies." ... >>
Kapcsolódó e-kereskedelmi diagram:
A szélessáv és az e-kereskedelem összefüggése
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.