Érdeklődés alapján célzott online hirdetések a Google tartalmi hálózatán és a YouTube-on
2009. április 30. írta: vecseilaszlo

Érdeklődés alapján célzott online hirdetések a Google tartalmi hálózatán és a YouTube-on

Egyelőre tesztelés alatt



Forrás: Inside AdWords Magyarország - Lényeg az eredmény
Szerző: Peresztegi Zoltán


"Susan Wojcicki, a cég termékmenedzsmentért felelős alelnöke nem sokkal ezelőtt jelentette be egy új célzási technológia tesztelésének megkezdését, amely a Google megjelenítő partnereinek weboldalaiból álló tartalmi hálózaton és a YouTube-on érhető el. Az új célzási lehetőség a tesztelés után várhatóan a magyarországi AdWords-hirdetők eszköztárába is bekerülhet majd.

Az eddigi technológia alapján a tartalmi hálózaton legfőképp olyan Google-hirdetések jelenhetnek meg, amelyeket a weboldalak szövege, témája alapján társított a rendszerünk a megfelelő oldalhoz - például egy horvátországi utazással kapcsolatos weboldalon olyan hirdetések jelenhetnek meg, amelyek mondjuk horvátországi szállásokat népszerűsítenek." ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr401084801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása