Anakonda néven új aukciós portál igyekszik betörni a feltöltési díj bevezetésével megbolygatott online árverési piacra. Az új oldal a konkurenseknél több szolgáltatást ígér, és az eddigieknél jóval olcsóbb kereskedést tesz lehetővé.
Forrás: MARKET!NG&MEDIA
"A most elindult aukciós portál már idén több tízezer felhasználó átcsábításával számol. Az Anakonda.hu a két legnépszerűbb (Vatera és TeszVesz) piactérnél lényegesen kedvezőbb díjaival igyekszik magához vonzani a közönséget. „Itt az eladónak semmilyen díjat nem kell fizetnie termékének meghirdetésekor, nincs se listázási, se jutalékfizetési költség – nyilatkozta a portált létrehozó és üzemeltető Éden-Design vezetője. Balogh Richárd hangsúlyozta, az eladóktól csak abban az esetben várnak el némi díjat, ha kiemelt felületen kívánják elhelyezni terméküket. A portál a vevőktől kér a 100 ezer forint alatti árukra kettő, e fölött egyszázalékos jutalékot.
Az oldal a konkurenciához képest számos pluszfunkcióval indul." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.