Egyre gyakoribbak a kattintásos csalások
2009. április 28. írta: vecseilaszlo

Egyre gyakoribbak a kattintásos csalások

Jövedelmező üzletággá nőtte ki magát az internet rohamos terjedésével párhuzamosan a Clikfraud, azaz a kattintási csalás. Egyre több az erre szakosodott fantomcég.


Forrás: Honliner - minden ami online marketing

"Az amerikai Clickforensics online marketing specialista legfrissebb tanulmányában az olvasható, hogy a kattintásoknak a 17%-a nem valós, hanem mesterségesek. Ez azt jelenti, hogy a reklámozó az internetes kampányra szánt összegeinek egy igen csak jelentős része ablakon kidobott pénz. A 17% az átlag, a Yahoo és a Google rendszerében megfigyelt csalások aránya azonban meghaladja a 28%-ot is, ami már aggodalomra ad okot. Tehát az ázsiai klikkfarmokról szóló legendák igaznak bizonyulnak, ám úgy tűnik, ezek csillaga is leáldozóban van, ugyanis az olcsó emberi munkaerőt fokozatosan leváltják a számítógépek, pontosabban a fertőzött PC-k." ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr881084749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása