Az e-mailezés és a hírolvasás a legnépszerűbb internetes tevékenység, és sokan látogatják a közösségi oldalakat is - derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet vizsgálatából.
Forrás: Világgazdasáfg Online
"A cég médiakutatási szektormenedzsere az InfoRádiónak elmondta: az utóbbi időben az internetezők számára az információgyűjtésnél fontosabbá vált a kommunikáció.
A csaknem 4,2 millió internetező közül 2,5 millió már vásárolt az interneten keresztül. A felhasználók leggyakrabban ételt, majd könyvet, CD-t és DVD-t rendelnek, ruhát ugyanakkor kevesebben (20 százalék).
Az internetnek fontos döntéstámogatási szerepe is van:" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.