Sokan nem mérik a hatékonyságot
2009. április 15. írta: vecseilaszlo

Sokan nem mérik a hatékonyságot

Egy frissen közzétett német tanulmány szerint a web-shopok üzemeltetőinek a fele nem végez hatékonyságkutatást, csupán számolatlanul pumpálja a pénzt a marketing kampányokba.

Forrás: Honliner - minden ami online marketing

"Az online sikeresség előfeltétele egy jól átgondolt reklámstratégia, mellyel komoly profitra tehetünk szert- persze csakis akkor, ha kellő figyelmet fordítunk a e-hadjárat kidolgozására. Az online marketingre fordított összegek mértékét illetően nem is lehetne kifogást találni a kereskedők stratégiájában, mivel az internetes üzletek üzemeltetői nagy hangsúlyt fektetnek erre, és a paletta számos elemét bevetik, hogy a fogyasztókat magukhoz csalogassák. Meglepő azonban, hogy az elektronikus shopok tulajdonosainak csupán a fele követi figyelemmel a kampányok hatékonyságát, és végül az elemzésből kapott eredmények összesítése után mérlegel, hogy mely reklámformákat érdemes tovább futtatni, és mely területekről kellene megvonni a támogatást, mivel azok nem hoznak kielégítő számban vevőket. Az üzemeltetők fele azonban nem végez ilyen irányú kutatásokat, nem nézi át a statisztikákat, csupán kifizeti a hirdetések megjelenéséért felszámolt összeget." ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr11044552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása