Új célzási technológia tesztelését kezdte meg a Google, amely a cég megjelenítő partnereinek weboldalaiból álló tartalmi hálózaton és a YouTube-on érhető el. Az új lehetőség a tesztelés után várhatóan a magyarországi AdWords-hirdetők eszköztárába is bekerülhet.
Forrás: Honliner - minden ami online marketing
"Az eddigi technológia alapján a tartalmi hálózaton legfőképp olyan Google-hirdetések jelenhetnek meg, amelyeket a weboldalak szövege, témája alapján társított a rendszer a megfelelő oldalhoz - például egy horvátországi utazással kapcsolatos weboldalon olyan hirdetések jelenhetnek meg, amelyek mondjuk horvátországi szállásokat népszerűsítenek.
A bétatesztelés alatt álló célzási technológia alapján a Google AdWords hirdetési program felhasználói azokat az internetezőket is megcélozhatják a YouTube-on és a tartalmi hálózat egyéb oldalain, akik előzőleg meglátogatták a hirdető honlapját. Például, ha valaki egy utazási iroda weboldalán járt," ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.