Könyváruházak csatája, avagy a szivárványos Bookline
2009. február 13. írta: vecseilaszlo

Könyváruházak csatája, avagy a szivárványos Bookline

A felhasználó élményének nem titkos összetevői. Tippek és trükkök, hogyan tehetünk profitálóvá szoftvereket és webhelyeket. Egy idehaza ritka szakma érdekességei Bővíz László szoftverergonómus, használhatósági szakértő tollából.

Forrás: JUzer EXpiriensz - A felhasználó értékes élménye
Szerző:
Bővíz László

"Az első benyomás, hogy vannak szabad terek. Szellős az oldal, jólesik a szemnek a feltérképezése. A talált hibák kisebb jelentőségűek, mint az Alexandránál. Nem lennék meglepődve ha kiderülne, hogy a Bookline webhelyét készítő csapatban használhatósági szakember is részt vett.

Domináns méretű az ajánló felülete, figyelmet követel. A tartalma folyamatosan változik, és mindíg emberek szerepelnek benne könyvborítók helyett. Mivel a főoldal érkeztető oldal (landing page) is egyben, ennek a reklámnak itt helye van.

A Bookline főfelirat mellett a "/könyv" kiegészítés egyértelműen jelzi, hogy mi az oldal lényege. Mivel a cég neve nem magyar," ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr65940184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása