Az elmúlt évtizedben a hazai vállalatok ellátottsága folyamatosan bővült, de a növekedés folyamatosan lassul; a magas penetráció ellenére az alkalmazottak nagy többsége a munkahelyén nem fér hozzá a világhálóhoz.
Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
Szerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó
"A BellResearch által készített Magyar Infokommunikációs Jelentés adatai szerint a legalább egy főt foglalkoztató hazai cégek közel háromnegyede, 73 százaléka rendelkezik valamilyen internet-hozzáféréssel. A 10 fő feletti vállalatok körében közel teljes, 96 százalékot meghaladó az ellátottság, de az ennél kisebb létszámú cégek körében is tízből mintegy hét hozzáfér az információs sztrádához, ami igen jelentős aránynak tekinthető.
A penetrációs szint növekedése már évek óta folyamatosan lassul, ahogyan - elsősorban a magasabb foglalkoztatotti létszámmal rendelkező cégek esetében - közeledik a teljes telítettséghez.
Hozzáférési módok
A Jelentésben a BellResearch elemzői az előfizetés, illetve hozzáférés jellege szerint is vizsgálták a piacot. A cég által a szolgáltatótól vásárolt internet-hozzáféréssel a 10 fős vagy nagyobb vállalatok kilenctizede rendelkezik." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.