Néhányunknak egyáltalán nem fontos az ajándékozás, míg mások egész évben spórolnak az ünnepekre - derítette ki a Szonda Ipsos felmérése.
Forrás: MarketingInfo - marketing tudásportál
"A karácsonyi ajándékozási szokásokról készített online kutatást a Szonda Ipsos az internetező lakosságra reprezentatív országos mintán.
Az eredmények alapján a válaszadók 20%-a többet költött az idei karácsonyra, mint tavaly. A többet költők között szerepelnek az aktívak, a férfiak, a fiatalok (18-29 évesek). Minden második válaszadó (47%) saját bevallása alapján kevesebb pénzt szánt a decemberi ajándékozásra. Köztük szignifikánsan több a nő, a 40 év felettiek, és a jelenleg nem aktívak." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.