Vagyis a tartalom a király. Ha keresőoptimalizálással foglalkozunk, akkor erős tartalom nélkül mit sem ér a munkánk, hiszen csakis akkor lehetünk igazán sikeresek, ha minőségi ajánlattal jelenünk meg a weben.
Forrás: Honliner - minden ami online mrarketing
"Egyik régebbi, a rangsorolási tényezőket felsoroló cikkünkben már megemlítettük a tartalom fontosságát. A listát készítő SEO-guruk szerint nagy jelentőséggel bír a jó tartalom, és ez szerves része az optimalizálásnak. A gondolat azonban nem új, amikor az internet még csupán gyerekcipőben járt, már akkor elterjedt ez a hitvallásszerű eszme. A szöveg az élet minden területén kiemelkedő szereppel bír, s ugyanez érvényes a világhálóra is. De miért is?" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.