Árstratégiát vált az iTunes
2009. február 10. írta: vecseilaszlo

Árstratégiát vált az iTunes

A webáruház háromsávos árazást vezet be, és megszünteti a másolásvédelmet az eladott zeneszámokon.


Forrás: MarketingInfo - marketing tudásportál

"Megváltoztatni készül értékesítési gyakorlatát az Apple internetes zeneáruháza, az iTunes. Nem lesz például másolásvédelem az eladott zeneszámokon, és új árazási stratégiát vezet be a vállalat.

Az eddig legelterjedtebben alkalmazott, számonkénti 99 cent helyett idén áprilistól 69 centbe, 99 centbe vagy 1,29 dollárba kerülnek a letöltések, attól függően, mennyire népszerű számról van szó.

A másolásvédelmet az iTunes-on keresztül értékesített albumok és zeneszámok mellett az iPhone-ra vezeték nélküli alkalmazással (over-the-air) letöltött anyagok esetén is megszüntetik." ... >>
 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr16928732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása