Van egy olyan trend a kis- és középvállalkozásoknál, hogy elkezdtek nagyon keresőoptimalizálásban gondolkodni. (Oké, nem sokan, de egyre többen.) Konkrétan: a teljes internetes jelenlétet alá akarják rendelni a SEO-nak, és egyfajta Google-fetisizmusként csak azt figyelik, hányadikak a toplistán az egyes kifejezésekre.
Forrás: Onlinemarketing blog
Szerző Berényi Konrád
"Persze fontos dolog a SEO, de tisztázzunk pár dolgot!
Először is, nem a helyezés az érdekes, hanem a Googel-ből érkező látogatók száma és a látogatók minősége (azaz ügyféllé válik-e).
Másodszor, a cég brandje, neve fontosabb, mint a SEO! Egy almatermesztő kft. somogyszepe.hu weboldalnévvel ugyanolyan szépen optimalizálható az alma szóra, mintha az alma.hu nevet használná. A cégnév máshol fontos, a marketing folyamat egészében használjuk, ne akarjuk egy darab elem miatt tönkrevágni! Ráadásul az alma.hu oldalon furcsán mutat, ha éppen szilvapálinkát kínálunk, míg a somogyszepe.hu oldalon nem lenne benne semmi furcsa.
Harmadszor:" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr93928800
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.