Avagy mivel érdemes pénzt keresni a neten?
Ha ezidáig a tervezésben csak addig sikerült eljutni, hogy "kéne csinálni valamit a neten, amivel pénzt is keresek", akkor mindenképpen ajánlom végigolvasni Longhand írását. Röviden bemutat néhány piaci szegmenst, annak előnyével és hátrányával.
Forrás: SEO blog - Longhand
Cikkek keresőoptimalizálásról, tanácsok webfejlesztéshez
"Gyakran, még a webes szakmában jártas emberek számára is problémás kérdés, egy-egy portál elindítása előtt, hogy az ötlet mennyire lehet üzletileg megtérülő.
“Mennyi pénzt kereshetünk majd vele, mennyit is ér napi 10.000 látogató?”
Sokan gondolják úgy, egy weboldal egyedüli értékmérője a látogatottság és a PI, ami több okból is téves elgondolás.
1. Más arányban keresnek és látogatnak “kötetlen” időtöltést szolgáló portálokat felhasználók és más arányban látogatnak olyan oldalakat, amelyek végül kereskedelmi tranzakcióban végződő, egy-egy szolgáltatáshoz, termékhez kapcsolódó tartalmak.
2. Míg az előbbi oldalak látogatottsága jóval magasabb, az utóbbiak tudhatják hangsúlyosan nagyobb arányban a soraik között azt a közönséget, akinek a látogatása, a hirdetők számára konverzióval jár." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.