A HTML (H-Tag) cím tagok szerepe az optimalizálásban
2009. február 04. írta: vecseilaszlo

A HTML (H-Tag) cím tagok szerepe az optimalizálásban

A keresőoptimalizálás egyik legfontosabb eleme a Header, azaz a H1-H6 Tag-ek, melyek mintegy útjelző táblaként működnek, s megmutatják a keresőknek, milyen kulcsszavakra fókuszálunk.

Forrás: Honliner - minden ami online marketing

"Az optimalizálás folyamatának számos elemét megtárgyaltuk már korábbi cikkeinkben, nem tértünk ki azonban egy elengedhetetlennek bizonyuló, rendkívül fontos részre, a HTML cím tagokra. Ezeket egytől hatig számozzák, és természetesen a legelső számít a legelőkelőbb elemnek, ezt pedig követik fontossági (növekvő) sorrendben a 2-től 6-ig terjedő Header-ök. Mint tudjuk, az egész optimalizálás a kulcsszavak megfelelő használatára épül, legyen szó linképítésről, törzsszövegről vagy Meta Tag-ről. Ha azt szeretnénk, hogy oldalunkat előkelő helyen listázza a Google, akkor ügyelnünk kell arra, hogy" ... >>
 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr45920518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása