A nyomtatott sajtó piacrészének csökkenése felgyorsul • Az internet egyre inkább teljesítmény-vezérelt modellek szerint működik • Az online videó stratégia nem működőképes jelen formájában • A hagyományos üzletek csődje lökést adhat az e-kereskedelemnek • A hálózat-semlegesség növekvő figyelmet kap • A közösségi hálózatoknak új pénzügyi modellre van szüksége • A mobil hosszú távon érdekes, de rövidtávon kihívás • Top 10 tipp 2009-re
Forrás: Terepnapló -Médiapiaci- és web bazár
Szerző: Nagy Tamás
"A J.P. Morgan az elmúlt napokban tette közzé tanulmányát a jövő évre vonatkozóan. Bár elsősorban az USA-ra fókuszálnak, azonban nem túl biztató, hogy várakozásaik szerint, a hetvenes évek óta legrosszabb recessziós időszak vár ránk. A teljes anyag 340 oldalas, az alábbiakban egy rövidített összefoglaló olvasható, néhány saját kiegészítéssel.
A nyomtatott sajtó piacrészének csökkenése felgyorsul
Gyakorlott médiamunkásoknak a szeme se rebben hasonló megállapítások első olvasásakor, hiszen Petőfi sírjának felfedezéséhez hasonló gyakorisággal jelennek meg ebben a témában cikkek az online médiában. A legújabb "hullajelölt" egyébként a New York Times, már nem először.
Habár úgy gondolják, hogy a reklámipar minden szempontból szenvedni fog a recesszió miatt, leginkább a nyomtatott sajtót gondolják sérülékenynek. Ennek elsősorban két oka van a szerzők véleménye szerint.
Egyrészt, a fogyasztók hírfogyasztási szokásai megváltoznak." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.