A tegnapi hétfő során előzetes várakozások szerint 320 millió fontnyi értékben kellett vásárolniuk a briteknek online, mely hullámot éppen a legnagyobb kiskereskedők nem tudják kellőképpen meglovagolni. Mi a hiba, amit a Tesco is elkövet? A Chartered Institute of Marketing for Wales jónéhány érdekes pontra rámutat.
Forrás: Pénzcentrum.hu
"Karácsony közeledtével egyre többen fordulnak a netes vásárlás felé, hogy pénz és időt spóroljanak meg, a tavalyi tapasztalatok pedig azt mutatják, hogy az ünnep beköszöntével, gyakorlatilag azonnal leárazásokra vadásznak a vásárlók online. (Tavaly karácsony napján 84 millió fontot költöttek el a britek neten.)
Várakozások szerint az év legnagyobb online értékesítési forgalmát produkáló napja december 8-a, hétfő a szigetországban, a tegnapi nap hivatalos statisztikáira azonban még minden bizonnyal várni kell egy darabig. Amit addig is tudni lehet az nem más, hogy a komoly offline jelenléttel rendelkező kiskereskedelmi szereplők gyakran az indokoltnál jóval kisebb hangsúlyt fektetnek az online értékesítésre, ezért súlyos összegeket dobnak ki az ablakon.
A Chartered Institute of Marketing for Wales igazgatója nyilatkozatában kiemelte, hogy a honlap kinézetének úgy kell vonzania a fő célcsoportot, hogy közben egyéb potenciális vásárlókat sem taszít. Ezen kitételnek meglehetősen nehéz megfelelni, de korántsem lehetetlen." ... >>
A cikket csak regisztrált felhasználók olvashatják.
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.