Ha egy weboldalon túl sok a villogó banner, akkor az nem tesz jót az üzletnek, ugyanis az internetezők vizuális befogadóképessége korlátozott, sőt akár el is űzhetjük a sok hirdetéssel a látogatókat.
Forrás: Honliner - minden ami online marketing
"A Burst Media felmérése azt bizonyítja, hogy a reklámokkal túlzsúfolt site-ok előnytelenek marketing szempontból, hiszen a megkérdezett internetezők 75.5%-a azt nyilatkozta, hogy az ilyen webhelyek inkább összezavarják őket, és nem tudnak odafigyelni egyik figyelemfelkeltő hirdetésre sem. Habár a szörfölők többsége tolerálja a bannereket, ha azokból túl sokat látnak, azt már kevésbé tudják elviselni, 29.9%-uk azonnal elhagyja az ilyen honlapokat. Sőt mi több," ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.