Ha a vásárlónak minőségi kifogása van, lényegtelen, hogy a karácsonyi időszakban vásárolta a terméket, mindenkor a hibás teljesítés szabályai szerint kell eljárni a kereskedőnek, de méretet, vagy színt nem köteles másikra cserélni - közölte a karácsonyi ajándékvásárlás kapcsán felmerülő jogi helyzetet a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ).
Forrás: hvg.hu
"Amennyiben a jótállási, szavatossági időn belül jelzi a hibát a vásárló, a kereskedőnek jegyzőkönyvet kell felvennie a minőségi kifogásról, nyilatkoznia kell a minőségi kifogás rendezésének módjáról, arról, hogy mikor kerül sor a termék kijavítására, kicserélésére, vagy a vételár visszafizetésére. Azonban a vevőnek mindig be kell mutatnia a kifogás közlésekor a vásárlást igazoló blokkot vagy számlát.
Elsődlegesen a termék kijavításának vagy cseréjének van helye, ha erre nincs mód, akkor" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.