Elmúlt egy év - Itt egy új év: 2008 - 2009
2009. január 08. írta: vecseilaszlo

Elmúlt egy év - Itt egy új év: 2008 - 2009

Pár benyomás 2008-ról és 2009-rőlweb2.008 - web2.009 idehazaMi történt 2008-ban?


Pár benyomás 2008-ról és 2009-ről

Forrás: Webisztán - webcserkészet 2.0
Szerző:
hírbehozó

"Kevés olyan dolog történt a magyar weben idén, mely szót érdemel. Igazából év végére pörögtek fel az események. A Vatera felvásárlását vagy a Netpincér tovább erősödését sikersztorinak mondhatjuk, míg az iWiW Open Social-irányba történő elmozdulását - hazai mérécvel mérve - kisebb forradalomnak értékelhetjük. Egyben azt is láthatjuk, hogy az iWiW-et nem hogy megszorongatni, de még az ütemet sem lesz egyszerű tartani velük a következő tizenkét hónapban.

Nem tudom, mi történt az elmúlt évben az Origo Zrt.-nél, de az biztos, hogy a fejlesztések dinamizálása arrafelé valamiféle személycseréhez, stílusváltáshoz köthető." ... >>



web2.008 - web2.009 idehaza

Forrás: Onlinemarketing blog
Szerző:
Berényi Konrád

"Vagyis mi történt és mi várható a web 2.0 világában? Jó hosszan írhatnék erről, de Hírbehozó megelőzött, ezért inkább csak kiemelek egy-egy dolgot: szerintem mi a legfontosabb és szerintem mi lesz a legfontosabb.

Tehát: szerintem 2008. a megosztás éve volt. Egészen pontosan a tartalommegosztásé, amikor már nem az a fontos, hogy leírjuk mit gondolunk, hanem az, hogy megmutassuk másoknak, hogy mi tetszik nekünk. Ennek a folyamatnak a csúcsa lett a" ... >>



Mi történt 2008-ban?

Forrás: Rabbit - online media blog
Szerző:
Rabbit

"A 2008-as év nem nevezhető túl eseménydúsnak, ennek ellenére trendfigyelési célzattal érdemes összegyűjteni a fontosabb, hazai online piacot (is) érintő eseményeket, illetve publikált piaci adatokat. Összefoglalóan elmondható, hogy igazán jelentős új site nem robbant be a piacra, s az egyetlen nagy értékű akvizíció a Vatera eladása volt, illetve év végi ráadásként a Generál Média megvette a Freewebet. Emellett az új törvényi szabályozások, illetve a hazai IAB megalakulása emelhető ki legfontosabb eseményként. A mobil mind tartalmak, mind hirdetések terén gyerekcipőben jár még, de ebben az évben több piaci szereplő stratégiájának fontos részévé vált. A gazdasági válság hatása még kevésbé egyértelmű, az online-t illetően egyelőre" ... >>
 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr62860041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása