Pár benyomás 2008-ról és 2009-ről • web2.008 - web2.009 idehaza • Mi történt 2008-ban?
Pár benyomás 2008-ról és 2009-ről
Forrás: Webisztán - webcserkészet 2.0
Szerző: hírbehozó
"Kevés olyan dolog történt a magyar weben idén, mely szót érdemel. Igazából év végére pörögtek fel az események. A Vatera felvásárlását vagy a Netpincér tovább erősödését sikersztorinak mondhatjuk, míg az iWiW Open Social-irányba történő elmozdulását - hazai mérécvel mérve - kisebb forradalomnak értékelhetjük. Egyben azt is láthatjuk, hogy az iWiW-et nem hogy megszorongatni, de még az ütemet sem lesz egyszerű tartani velük a következő tizenkét hónapban.
Nem tudom, mi történt az elmúlt évben az Origo Zrt.-nél, de az biztos, hogy a fejlesztések dinamizálása arrafelé valamiféle személycseréhez, stílusváltáshoz köthető." ... >>
web2.008 - web2.009 idehaza
Forrás: Onlinemarketing blog
Szerző: Berényi Konrád
"Vagyis mi történt és mi várható a web 2.0 világában? Jó hosszan írhatnék erről, de Hírbehozó megelőzött, ezért inkább csak kiemelek egy-egy dolgot: szerintem mi a legfontosabb és szerintem mi lesz a legfontosabb.
Tehát: szerintem 2008. a megosztás éve volt. Egészen pontosan a tartalommegosztásé, amikor már nem az a fontos, hogy leírjuk mit gondolunk, hanem az, hogy megmutassuk másoknak, hogy mi tetszik nekünk. Ennek a folyamatnak a csúcsa lett a" ... >>
Mi történt 2008-ban?
Forrás: Rabbit - online media blog
Szerző: Rabbit
"A 2008-as év nem nevezhető túl eseménydúsnak, ennek ellenére trendfigyelési célzattal érdemes összegyűjteni a fontosabb, hazai online piacot (is) érintő eseményeket, illetve publikált piaci adatokat. Összefoglalóan elmondható, hogy igazán jelentős új site nem robbant be a piacra, s az egyetlen nagy értékű akvizíció a Vatera eladása volt, illetve év végi ráadásként a Generál Média megvette a Freewebet. Emellett az új törvényi szabályozások, illetve a hazai IAB megalakulása emelhető ki legfontosabb eseményként. A mobil mind tartalmak, mind hirdetések terén gyerekcipőben jár még, de ebben az évben több piaci szereplő stratégiájának fontos részévé vált. A gazdasági válság hatása még kevésbé egyértelmű, az online-t illetően egyelőre" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.