Olvasnivalót interneten keresztül pillanatok alatt be lehet szerezni, megspórolva ezzel az ünnepek alatti könyvesbolti sorban állást, no és persze a vételár öt-húsz százalékát. De vajon milyen feltételekkel vásárolhatunk a virtuális boltokban, és hogyan reklamálhatunk?
Forrás: Fogyasztók
Szerző: Szabó Emese
"A karácsonyi tömeg sokakat elriaszt a klasszikus könyvesboltoktól, és terel az online áruházak felé. Ezt a jelenséget az üzletek többsége már felismerte, és megnyitotta saját, online áruházát, amely kisebb-nagyobb kedvezményekkel ösztönzi vásárlásra a weblapok látogatóit. Az öt-húsz százalékos árengedmény, és a sok esetben garantált egy munkanapos házhozszállítás bizony vonzó, feltéve, hogy a vevő valóban olyan állapotban és határidővel kapja készhez olvasmányát, ahogyan azt jogosan elvárhatja.
Árban jobbak
A vásárlásra fordított idő és a könyvek vételára szempontjából mindenképpen az online boltok a befutók. A" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.