Sok a baj a telefonos ügyfélszolgálatokkal
2009. január 05. írta: vecseilaszlo

Sok a baj a telefonos ügyfélszolgálatokkal

A hazai ügyfélszolgálati tevékenység fogyasztói elégedettségét felmérő vizsgálat szerint megállapítható, hogy minden harmadik hívó elégedetlen a telefonos ügyfélközpontok minőségével.

Forrás: Napi Online
Szerző: Mayer György


"Minden tizedik telefonáló a kapcsolást sem tudta megvárni, míg az ügyfélszolgálatokhoz fordulók kétötöde szerint sokat kellett várni az ügyintéző jelentkezésére. A válaszadók a telefonközpontok hatékonyságát is kifogásolták, 8 százalékuk egyáltalán nem jutott közelebb problémája megoldásához, míg több mint egyharmaduknak további ügyintézésre volt szüksége - mondta a Napinak Herczog Edit, európai parlamenti képviselő.

Az érintett, elsősorban" ... >>
 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr91850769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása