Az időzítés • Miért? • TXT vagy HTML levél? • Mennyi infó? Bevezető?
Forrás: B2B online marketing blog - b2b, online marketing, hírlevél, eDM, SEO, SEM
Szerző: Cseh Balázs
"Az időzítés
Mind hírlevelek, mind eDM-ek esetén fontos, hogy B2B esetben hétköznapra célszerű időzíteni a kiküldést, és ebből is a reggeli, kora délelőtti időpont a megfelelő. B2C esetében hétköznap délután/este, és hétvége a megfelelő.
Miért?
Gondoljuk végig a saját napunkat. Beérünk munkába (aki otthonról dolgozik: felébred, reggeli, leül a gép elé, de innentől kb. ugyanaz) és elkezdjük átnézni a levelezésünket. Lecsúszik még egy kávé, átgondoljuk a napot, felkészülünk a napi hajtásra.
Ha ilyen "nyitott" helyzetben érkezik a levél az a legjobb. Egy fokkal rosszabb, ha már ott van, azaz pl. 5-6 körül reggel már megérkezett, mert akkor már ott van másik 5 email mellette, és csökkenti a mi hírlevelünk/eDM-ünk hatékonyságát.
Hétköznapon belül"... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.