7 tuti tipp a bukáshoz: pedig ehhez mindenki ért, nem?
2009. január 05. írta: vecseilaszlo

7 tuti tipp a bukáshoz: pedig ehhez mindenki ért, nem?

Manapság már majdnem minden magára valamit is adó vállalkozásnak van honlapja. Az online reklámpiac mérete is évről évre megállíthatatlanul növekszik. Lassan már az Internet is olyan lesz, mint foci: mindenki ért hozzá. Legalábbis azt képzeli magáról.

Forrás: Pénzcentrum.hu

Fehér Márton az Online Marketing Akadémia trénere és egyik alapítója szerint a vállalkozások online kommunikációja fejlődött ugyan az utóbbi években, de rengeteg a tipikus hiba, melyek miatt nagyon sok honlap és online marketing próbálkozás eleve kudarcra van ítélve.

Nézzünk meg a szakember tippjeit arra az esetre, ha mi is sikertelenek szeretnénk lenni. Figyelem az itt leírt - valóban elhangzott idézetek: negatív példák! Komoly hátrányokat szenvedhetünk el segítségükkel ügyesebb versenytársainkkal szemben!

1. "Nem kell mérnünk a látogatóink aktivitását honlapunkon!"
Tévedés, nagyon fontos tudnunk honlapunk látogatottságán kívül, hogy mely forrásokból kapunk látogatókat, azok milyen minőségű látogatást hajtanak végre oldalunkon. Egy jó webstatisztikai rendszerrel honlapunk gyenge pontjait is könnyen azonosíthatjuk és arra is rávezet minket, hogy" ... >>
 

A teljes cikket csak regisztrált felhasználók olvashatják!
 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr1854279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása