Kedvelik a reklámokból finanszírozott tartalmakat a szörfölők
2008. december 18. írta: vecseilaszlo

Kedvelik a reklámokból finanszírozott tartalmakat a szörfölők

Egy friss felmérés szerint az internetezők szíves-örömest megadják személyes adataikat, vagy akár a reklámokat is tolerálják abban az esetben, ha az apró kellemetlenségért cserébe magas színvonalú tartalmakhoz juthatnak hozzá.

Forrás: Honliner - minden ami online marketing

"Egy az IBM által közzétett tanulmányból megtudhatjuk, hogy sokkal több felhasználó hajlandó a kompromisszumokra, ha értékes médiafájlokat, szoftvereket vagy egyéb szolgáltatásokat kap némi reklámnézegetésért. A számítógépgyártó Japántól az Egyesült Államokon át Nagy-Britanniáig számos internetezőt kérdezett meg szörfölési szokásairól- a válaszadók többsége (60%) a fiatal generációhoz tartozott, és főképpen ez a réteg fogadja el a hirdetésekből finanszírozott tartalmakat.
Az IBM kitért arra is a tanulmányban, hogy a webkettes platformok felemelkedése, és rendkívüli népszerűsége oda vezetett, hogy az emberek" ... >>
 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr53826522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása