Egy friss felmérés szerint az internetezők szíves-örömest megadják személyes adataikat, vagy akár a reklámokat is tolerálják abban az esetben, ha az apró kellemetlenségért cserébe magas színvonalú tartalmakhoz juthatnak hozzá.
Forrás: Honliner - minden ami online marketing
"Egy az IBM által közzétett tanulmányból megtudhatjuk, hogy sokkal több felhasználó hajlandó a kompromisszumokra, ha értékes médiafájlokat, szoftvereket vagy egyéb szolgáltatásokat kap némi reklámnézegetésért. A számítógépgyártó Japántól az Egyesült Államokon át Nagy-Britanniáig számos internetezőt kérdezett meg szörfölési szokásairól- a válaszadók többsége (60%) a fiatal generációhoz tartozott, és főképpen ez a réteg fogadja el a hirdetésekből finanszírozott tartalmakat.
Az IBM kitért arra is a tanulmányban, hogy a webkettes platformok felemelkedése, és rendkívüli népszerűsége oda vezetett, hogy az emberek" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.