A webáruház lelke a termék-bemutató oldal, ahol a termékünket bemutatjuk, és ahol prezentáljuk az AJÁNLATOT.
Forrás: WebShop Experts
"A három legfontosabb szempont egy termék-bemutató oldalnál:
1.Előnyökről kell beszélni, és nem terméktulajdonságokrólA legtöbb áruház csak felsorolja a tulajdonságokat (gyakran még csak nem is lista szerűen), utána döntse el a vásárló maga, hogy kell-e neki... Ez is működik (és szükséges ez is a céltudatos vásárló-csoport miatt), csak épp töredék hatékonysággal. A termékleírásnál jól látszik a különbség, de a termék-bemutató oldal szinte minden eleménél figyelni érdemes erre.
2.Vágykeltés, és nem csak termékbemutatás
El se hinnénk, hogy a fenti kis apróbb különbség milyen eltéréseket eredményezhet a vásárlásokban! A termékfotó csak az egyik lehetőség, több tucat egyéb módszer létezik a hatékony vágykeltésre, melyekből minél többet alkalmazunk, annál jobb lesz az eredmény!
3.Világos cselekvésre ösztönzésCsupán az elrendezés és pár grafikai elem drasztikusan megnövelheti a kosárba rakások számát? Igen, gyakorlati példákból tudjuk, hogy néha egy kis grafikai átalakítás 50-100%-os eredményjavulást tud eredményezni!"
További információkat a maximális hatékonyságú értékesítésről a WebShop Expert oldalán talál!
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.